SOFTWARE ZA POSLOVNE SUBJEKTE

U ponudi imamo izuzetno kvalitetan software za fiskalizaciju, tehnički napredna i maksimalno prilagodljiva programska rješenja za sve djelatnosti !

Obratite nam se s povjerenjem i uvjerite se u kvalitetu naših proizvoda i usluga.

Ljekarne

Ugostiteljstvo

Hoteli i hosteli

Maloprodaja

Knjigovodstveni servisi

Veleprodaja

Rent a car

Obrazovne ustanove

Skladišta

Benzinske crpke

INSTALACIJA PROGRAMA

 

Instalacija ALASKA paketa nije samo prodaja programa, već i održavanje, nadogradnja i tehnička podrška kada je potrebno !

Čitajući karakteristike, mogućnosti programskih paketa ALASKA, moguće je dobiti dojam  kako je komplicirana instalacija i rad, pa ćete jednostavno ostaviti programski paket koji koristite, iako bi željeli nešto više ?

Jednostavno nas kontaktirajte, saslušat ćemo Vaše potrebe, te instalirati potrebne module, održavati programe i nadograđivati module ako je potrebno…

 

MODULI MAKSIMALNO PRILAGODLJIVI KLIJENTU

TEHNIČKA PODRŠKA I POMOĆ PRI INSTALACIJI

SOFTWARE VRLO JEDNOSTAVAN ZA UPOTREBU

LIJEPO, UČINKOVITO I JEDNOSTAVNO KORISNIČKO SUČELJE

Programska rješenja za distributere toplinske i električne energije

Osnovne mogućnosti ALASKA programa prilagođenog za distributere toplinske i električne energije:

– unos novog korisnika
– izmjena podataka o korisniku
– brisanje korisnika
– Pregled/unos/izmjena računa
– kreiranje računa
– izmjene postojećeg računa
– brisanje računa
– fiskalizacija pojedinog računa
– Formiranje sljedece serije računa
– Unos uplata
– Ispis A4 računa
– Unos/izmjena krajnjeg korisnika
– fiskalizacija svih korisnika na jedan fiskalni račun
– pregled stanja korisnika sve ukupno
– pregled stanja korisnika pojedinačno
– ispis specifikacije računa po periodu

PAKET RADI KAO JEDNOKORISNIČKA ILI VIŠEKORISNIČKA VERZIJA

NAPOMENA: Svi moduli se dodaju prema potrebama korisnika, naravno bez ikakve naknade.

FINANCIJSKO POSLOVANJE

Programska rješenja za tiskare

Programski paket (modul) obuhvaća programe potrebne za poslovne funkcije financijskog poslovanja poduzeća.

Modul sa svojim funkcijama predstavlja osnovu integracije svih ostalih modula ( poslovnih funkcija) u jedinstveni informativni sustav poslovnog odlučivanja poduzeća.

Pojedine funkcije modula prilagođavaju se specifičnostima poslovanja naručitelja što se definira prilikom ugovaranja modula.

Dio do sada “neophodnih” poslovnih funkcija povezivanjem i automatskim preuzimanjem podataka iz ostalih modula postaje suvišan i nepotreban.

OSNOVNI PODACI, FUNKCIJE I OBRAČUNI MODULA

1. Osnovni šifarnici
2. Kontni plan
3. Poslovni partneri
4. Podaci o org.jedinicama (mjesto troška)
5. Podaci o uposlenim radnicima
6. Salda konti partnera
Sastavni dio financijskog poslovanja poduzeća.

U svezi sa poslovanjem prodaje, robno-materijalnim, skladišnim poslovanjem otvaranje stavki kupaca / dobavljača vrši se automatski,(stavke se mogu otvarati i ručno).

POSLOVNA FUNKCIJA obuhvaća: otvaranje stavki partnera (kupca-dobavljača) i unos dnevnog izvoda banke.

Po unosu dnevnog izvoda banke vrši se automatsko povezivanje stavki (zatvaranje), obračun kamata, ispis IOS obrazaca….

REZULTATI OBRADE PODATAKA automatski se “prenose” u druge poslovne funkcije: automatsko kontiranje događaja i ažuriranje glavne knjige.

PRIKAZI I ISPISI: podaci o poslovnim partnerima,stanje poslovnog partnera, stanje po regijama,promet po partnerima,dospjeli dug partnera,otvorene stavke partnera,financijska kartica,specifikacija partnera po dospjeću, upit po broju računa,IOS ispis otvorenih stavki,prijedlog za obr. kamata, stanje partnera za kompezaciju (stanje partnera kao kupac i dobavljač)

RAČUNOVODSTVENI POSLOVI

Integracijom modula (poslovnih procesa) i automatskim kontiranjem događaja obim operativnih podataka sveden je na minimum.

POSLOVNA FUNKCIJA svodi se na unos ostalih vrsta naloga za knjiženje.

U vezi sa podacima koji se automatski “prenose” iz ostalih modula obim podataka je manji i do 70 %, glavna knjiga poduzeća je utomatska.

PRIKAZI I ISPISI: bilance po mjestu troška,bruto bilanca, analitička kartica,presjek bilance,glavna knjiga,stanje po kontima.

OSNOVNI PODACI, FUNKCIJE I OBRAČUNI MODULA

1. Korišteni termini
2. Poslovni partneri
3. Podaci o artiklima
4. Podaci o org. jedinicama poduzeća(mjestima troška)
5. Podaci o porezima
6. Zaštita podataka
7. Robno-materijalno poslovanje obuhvaća slijedeće osnovne funkcije poslovanja maloprod.objekta:
–  Inventura
– Ulazi – primke – kalkulacije robe
– Promjene cijena (nivelacija)
– Izvještaji
– PC blagajna

REZULTATI OBRADE PODATAKA automatski se prenose u druge poslovne funkcije:ažuriranje stanja robe u prodavaonici-restoranu, automatsko povezivanje podataka između poslovnih jedinica, automatsko kontiranje događaja …
PREGLEDI I IZVJEŠTAJI-  modul omogućava korisniku veliki broj raznih pregleda:
– podaci o poslovnim partnerima,artiklima,podaci o stanju poslovnog partnera, rekapitular paragon blokova, stanje blagajne,izvještaj o nabavci robe,izvještaj o prodaji robe, promet robe po prodavaču,stanje robe u prodavaonici (lager lista), robna kartica artikla,prikaz prometa artikla za period, koeficijent obrta robe,rekapitulacija poreza.

PAKET RADI KAO JEDNOKORISNIČKA ILI VIŠEKORISNIČKA VERZIJA

NAPOMENA: Svi moduli se dodaju prema potrebama korisnika, naravno bez ikakve naknade.

POSLOVANJE MALOPRODAJNOG OBJEKTA

Programski paket (modul) sadrži programe potrebne za osnovne poslovne funkcije maloprodajnog objekta-restorana uključujući i PC blagajnu.
Pojedine funkcije modula prilagođavaju se specifičnostima poslovanja naručitelja što se definira prilikom ugovaranja modula.
Dio do sada “neophodnih” poslovnih funkcija povezivanjem i automatskim preuzimanjem podataka iz ostalih modula postaje suvišan i nepotreban.

OSNOVNI PODACI, FUNKCIJE I OBRAČUNI MODULA

1. Korišteni termini
2. Poslovni partneri
3. Podaci o artiklima
4. Podaci o org. jedinicama poduzeća(mjestima troška)
5. Podaci o porezima
6. Zaštita podataka
7. Robno-materijalno poslovanje obuhvaća slijedeće osnovne funkcije poslovanja maloprodajnog objekta ( trgovina, kafić, restoran…)
– inventura
– ulazi – primke – kalkulacije robe
– promjene cijena (nivelacija)
– izvještaji
– PC blagajna
– rezultati obrade podataka automatski se prenose u druge poslovne funkcije: ažuriranje stanja robe u prodavaonici –  restoranu, automatsko povezivanje podataka između poslovnih jedinica. automatsko kontiranje događaja …
PREGLEDI I IZVJEŠTAJI- modul omogućava korisniku veliki broj raznih pregleda:
– podaci o poslovnim partnerima,artiklima,podaci o stanju poslovnog partnera, rekapitular paragon blokova, stanje blagajne,izvještaj o nabavci robe,izvještaj o prodaji robe, promet robe po prodavaču,stanje robe u prodavaonici (lager lista), robna kartica artikla,prikaz prometa artikla za period, koeficijent obrta robe,rekapitulacija poreza.

PAKET RADI KAO JEDNOKORISNIČKA ILI VIŠEKORISNIČKA VERZIJA

NAPOMENA: Svi moduli se dodaju prema potrebama korisnika, naravno bez ikakve naknade.

POSLOVANJE VELEPRODAJE

ROBNO-MATERIJALNO S FAKTURIRANJEM

Programski paket (modul) sadrži programe potrebne za kompletno praćenje poslovanja skladišta, zaliha kao I fakturiranja.

Pojedine funkcije modula prilagođavaju se specifičnostima poslovanja naručitelja što se definira prilikom ugovaranja modula.
Dio do sada “neophodnih” poslovnih funkcija povezivanjem i automatskim preuzimanjem podataka iz ostalih modula postaje suvišan i nepotreban.

OSNOVNI PODACI I FUNKCIJE

– Osnovni šifarnici
Korišteni termini koji se koriste u radu sa modulom:
– vrste ulaza,izlaza
– porez-namjena (izjava)
– ostali termini

POSLOVNI PARTNERI
– Jedinstvena baza podataka poslovnih partnera poduzeća.
– Šifriranjem partnera ( kupaca/dobavljača ) smanjen je broj poslovnih transakcija,podaci su    kvalitetniji i dio do sada teško dostupnih podataka o partneru postaje dio poslove rutine       ( kompenzacije…)
– Kvalitetne kontrole unosa onemogućavaju višestruk unos podataka o istom poslovnom          partneru.
– Podaci o artiklima
– Evidentiranje osnovnih podataka o artiklima, indikatori praćenja zaliha.
– Podaci o org.jedinicama poduzeća (mjesto troška)
– Podaci o tarifama
– Poruke na izdatnicama,fakturi

ULAZNI PODACI

– inventura
– Evidencija prijema robe na skladište(primka)
– Ulazi – kalkulacije robe
– Nivelacija cijena
– modul omogućava izradu više vrsta ulaza i ulaznih kalkulacija
rezultati obrade podataka automatski se prenose u druge
poslovne funkcije:ažuriranje stanja robe na skladištu,
automatsko otvaranje stavki u salda konti dobavljača
automatsko kontiranje događaja …

IZLAZNI PODACI

– Izlazi
– Evidencija ugovorene prodaje robe ( zaključnica-zaduženja maloprodajnog objekta )
– Ispis izdatnice
– Izrada i ispis predračuna.
– Izrada računa (fakture,otpremnice).
– Automatski prijenos predračuna u račun.
– Izrada ostalih vrsta izlaza (manjak,lom,povrat od kupca itd.)
– Modul omogućava izradu više vrsta izlaza robe sa skladišta

Rezultati obrade podataka automatski se prenose u druge  poslovne funkcije:ažuriranje stanja robe na skladištu, automatsko otvaranje stavki u salda konti kupaca
– Automatsko kontiranje događaja …
– Robno-materijalno poslovanje
– Automatskim prenosom podataka iz funkcija ulazne kalkulacije robe i fakturiranja veleprodaje, robno materijalno poslovanje poduzeća svedeno je na slijedeće poslovne funkcije:
– promjene cijena (nivelacija)
– inventura

PREGLED PODATAKA

– Modul omogućava korisniku golemi broj raznih prikaza i ispisa:
– podaci o poslovnim partnerima: osnovni podaci, podaci o stanju poslovnog partnera, stanje po regijama, dospjeli dug partnera, očekivano plaćanje i dospijevanje obveza,
– izvještaj o nabavci robe
– izvještaj o prodaji robe ….
– promet robe u poslovnici, po komercijalisti …..
– podaci o robi: stanje robe na skladištu (lager lista)
– količinski i financijski,
– robna kartica artikla,
– prikaz prometa artikla za određeni period,
– koeficijent obrtaja robe,
– cjenici
– rekapitulacija poreza po tarifama
– promet po mjesecima.

PAKET RADI KAO JEDNOKORISNIČKA ILI VIŠEKORISNIČKA VERZIJA

NAPOMENA: Svi moduli se dodaju prema potrebama korisnika, naravno bez ikakve naknade.

POSLOVANJE RENT-A-CAR AGENCIJA

Programski paket (modul) sadrži programe potrebne za osnovne poslovne funkcije maloprodajnog objekta-restorana uključujući i PC blagajnu.
Pojedine funkcije modula prilagođavaju se specifičnostima poslovanja naručitelja što se definira prilikom ugovaranja modula.
Dio do sada “neophodnih” poslovnih funkcija povezivanjem i automatskim preuzimanjem podataka iz ostalih modula postaje suvišan i nepotreban.

OSNOVNI PODACI, FUNKCIJE I OBRAČUNI MODULA

1. Korišteni termini
2. Poslovni partneri
3. Podaci o artiklima
4. Podaci o org. jedinicama poduzeća(mjestima troška)
5. Podaci o porezima
6. Zaštita podataka
7. Robno-materijalno poslovanje obuhvaća slijedeće osnovne funkcije poslovanja                        maloprodajnog objekta ( trgovina, kafić, restoran…)
– inventura
– ulazi – primke – kalkulacije robe
– promjene cijena (nivelacija)
– izvještaji
– PC blagajna
– rezultati obrade podataka automatski se prenose u druge poslovne funkcije: ažuriranje        stanja robe u prodavaonici –  restoranu, automatsko povezivanje podataka između                poslovnih jedinica. automatsko kontiranje događaja …

PREGLEDI I IZVJEŠTAJI – modul omogućava korisniku veliki broj raznih pregleda:
– podaci o poslovnim partnerima,artiklima,podaci o stanju poslovnog partnera, rekapitular      paragon blokova, stanje blagajne,izvještaj o nabavci robe,izvještaj o prodaji robe, promet      robe po prodavaču,stanje robe u prodavaonici (lager lista), robna kartica artikla,prikaz   prometa artikla za period, koeficijent obrta robe,rekapitulacija poreza.

PAKET RADI KAO JEDNOKORISNIČKA ILI VIŠEKORISNIČKA VERZIJA

NAPOMENA: Svi moduli se dodaju prema potrebama korisnika, naravno bez ikakve naknade.